Výsledky ankety 19: Kterou hru bych si vzal na pustý ostrov

Pustý ostrov máme většinou spojen s dobrodružstvím, ale i nekonečným čekáním na záchranu. A v takové době je potřeba se nějak smysluplně zabavit. Co by mohlo lépe rozptýlit nebohého trosečníka než dobrá desková hra ;-). Osobně bych nejspíš chtěl v zachráněné truhle najít Shoguna či Scrabble. U Shoguna bych zkoušel najít různé solitérní varianty pravidel, případné válečně naladěné domorodce zkusil přesvědčit, že desková bitva může být stejně napínavá. Scrabble pak proto, abych nezapomněl na bohatství jazyka. Agricola by mě tolik nelákala, tu bych nejspíš zažíval na vlastní kůži. Zato při hlasování dostala celou čtvrtinu hlasů. Na druhém místě se umístilo Proroctví.

Pojďme se podívat na podrobné výsledky ankety, ve které tentokrát přišlo na 108 hlasů. Odpovídali jste na otázku: "Kterou z uvedených her byste si vzali na pustý ostrov?":
Pokud jste v seznamu nenašli hru, kterou byste si na pustí ostrov vzali, napište do komentáře pod článek, kterou hru a proč byste si zvolili.

V nové anketě se zaměříme na to, jakou máme doma kolekci her. Konkrétně jak je rozsáhlá. Anketní otázka č. 20: "Kolik máte doma moderních karetních a deskových her?" Rozšíření her nepočítejte: Žádnou - zajdu do klubu či ke známým; Jen pár, co se mi opravdu líbí; mám menší kolekci pro různé příležitosti; jsem sběratel, ani už hry nepočítám.

Související články:
***

1 komentář:

Filipes řekl(a)...

Hra, kterou jsem v seznamu nenasel, a kterou bych s sebou na pustem ostrove rad mel, by byl Gipf s potencialy. Spousta variant na vecery u ohne a snad i moznost naucit ho hrat Patka mluviciho me neznamym jazykem. (: