FDH slaví narozeniny

FDHDnes je to na den přesně rok, co byly spuštěny Frodovy deskové hry (FDH). A to stojí za oslavu a malé ohlédnutí. Ani jsem nečekal, že se zpočátku nenápadný projektík, spíše jen nápad, podaří rozvinout do současné podoby. Prvním impulsem bylo zjištění, že se o hrách, které mě zajímají, na webu většinou mnoho nedozvím. Když jsem si pak dal tu práci s hledáním podrobností, rozhodl jsem se je zpřístupnit i dalším zájemcům o deskové hry.

Za rok zde bylo představeno celkem 23 deskových her (rubrika Představení deskových her) a 9 karetních (rubrika Představení karetních her) a pravidla k 5 hrám (rubrika Pravidla). Publikováno pak bylo 70 článků, což představuje v průměru přes 5 článků na měsíc. Nově vznikla rubrika Fotoalbum, kde naleznete fotky z různých herních akcí. Akcí věnovaným deskovým hrám stále přibývá, takže je z čeho vybírat v rubrice Akce.

Těší mě, že návštěvnost stránek roste. A tak doufám, že jsou a i nadále budou k užitku všem, kdo se cíleně či náhodou na tyto stránky proklikají a chtějí se něco dozvědět o moderních deskových a společenských hrách :-)

***

Žádné komentáře: