Tip: V kostce! Moje první obrázky

Dobrých nápadů v dobrém provedení není nikdy dost. Moje první obrázky jsou výbornou hrou pro předškoláky a školáky, která procvičí jejich paměť a postřech. Pobaví však i jejich rodiče. Pokud máte děti, hra by vám neměla chybět. I dospělí si s ní prověří své schopnosti. Pokud by byly Moje první obrázky pro někoho moc jednoduché či dětské, může sáhnout po některé z dalších her série V kostce! 






Ukázka karty.
Hráči během desetiminutové hry sbírají obrázkové karty. Zvítězí ten, kdo má na konci nejvíce karet. Jak je získají? Hráč vždy odkryje novou kartu a má 10 sekund na to, aby si ji prohlédl a zapamatoval si co nejvíce. Nato musí odpovědět na náhodně vybranou otázku. Pokud odpoví správně, kartu si ponechá. Na co můžet například odpovídat: Kolik je ve vaně kachniček? Kolik je na obrázku berušek? Co visí na šňuře na prádlo? Je v nápoji brčko? Kolik chlapců má modré boty?

Jednoduché, rychlé, přitom zábavné. Hra ukrývá 71 karet. Každá obsahuje 6 otázek. Je to dostatečné množství na to, abyste hru s dětmi mohli hrát opakovaně. Jedinci s lepší paměti získávají přirozeně s často opakovanými hrami výhodu. Proto časem můžete využít i další hry ze série V kostce!, jako je Svět, Vynálezy, Dinosauři. Princip mají stejný, mění se tematické zaměření, ale i obtížnost, takže je využijete i se staršími dětmi.

Otázky jsou na druhé straně karty.
Moje první obrázky obsahují karty s různorodým zaměřením. Převládají situace z běžného života, roční doby, domácnost, zvířátka, apod. Děti by měly umět počítat do deseti a základní barvy. Krabice hry má tvar krychle, ve které je vše šikovně poskládáno. Hra je určena 2 a více hráčům od 5 let.

Moje první obrázky patří mezi vzdělávací hry, které zábavnou a nenásilnou formou děti rozvíjí. Vřele doporučuji vaší pozornosti. Hra se bude hodit i pedagogům mateřských a základních škol.


Odkazy:

Chcete si hru Moje první obrázky koupit?

V kostce! Moje první obrázky lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>


***

Žádné komentáře: