Hon na Gluma může začít. České vydání prvního rozšiřujícího balíčku ke karetní hře Pán prstenů je již k dispozici. Přináší 60 karet, především nové dobrodružství, a dále karty, které obohatí vaše balíčky o nové taktiky a strategie. Postupně, zhruba v dvouměsíčních intervalech, vyjde i dalších pět balíčků z cyklu Stíny Temného hvozdu. Zpráva jistě potěší všechny příznivce této hry.
Co dobrodružství přináší: "Na Gandalfovu žádost pátrají hrdinové v Údolí Anduiny mezi Mlžnými horami a Temným hvozdem. Podle toho, co se říká, je Glum někde v těch místech, a hrdinové musí najít vodítka, která jim pomohou tohoto úskočného tvora vystopovat."
Vzhledem k formátu této hry (LCG), by hra Pán prstenů zůstala bez rozšiřujících balíčků chudá. Je tedy dobře, že postupně vyjdou. Hra vás díky nim neomrzí hodně dlouho.
Cena jednoho balíčku bude okolo 260 Kč.
Související články:
Připravuje se
Kopce Emyn Muil
Glumova stopa zavedla hrdiny do kopců Emyn Muil, avšak tam vychladla. Kdesi v této oblasti se skrývá Glum a hrdinové ji musí pečlivě propátrat. Někde snad na stopu narazí a pronásledování tak začne znovu.
Střetnutí na Skalbalu
Zatímco hrdinové na březích Anduiny pátrají po Glumovi, zaslechnou zvěsti o skupině zlobrů, kteří se usadili na Skalbalu a do údolí přinesli strach a zmatek. Mír v této oblasti vždy udržovali Meddědovci vedení nyní Drsmedem Starým, a tak se hrdinové vydají hledat Drsmeda, aby mu pomohli zahnat zlobry zpět do hor, odkud přišli.
Mrtvé močály
Poté, co hrdinové zachytili Glumovu stopu v kopcích Emyn Muil, sledují ho dále do Mrtvých močálů, kam prchl v zoufalé snaze vyhnout se pronásledovatelům. S pocitem, že už se pátrání chýlí ke konci, vstoupí hrdinové do zrádných mokřadů s odhodláním chytit to stvoření živé.
Putování do Rhosgobelu
Při cestě Údolím Anduiny hrdinové narazí na padlého orla, smrtelně raněného v nedávné bitvě s gobliny. Vzhledem k tomu, kde se právě nacházejí, rozhodnou se hrdinové přepravit orla do Rhosgobelu, na okraj Temného hvozdu, kde – jak doufají – mu čaroděj Radagast zachrání život.
Návrat do Temného hvozdu
Poté, co hrdinové v Mrtvých močálech chytili a zajali Gluma, musí ho bezpečně přepravit na sever Temným hvozdem, aby ho vyslechli v paláci krále Thranduila. Avšak cesta to nebude snadná: Temný hvozd je stále nebezpečný, a síly Temného pána chtějí Gluma získat pro vlastní záměry… a Glum sám bude chtít uprchnout.
Zdroj: www.blackfire.cz
***
Žádné komentáře:
Okomentovat